Backpacken in Thailand - Reisverslagen van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu Backpacken in Thailand - Reisverslagen van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu

Backpacken in Thailand

De reis is al volop aan de gang, maar nu nog vanaf de veilige bank hier in Gemert.
Spannend om alleen te gaan, heerlijk om alleen te gaan, ...ik ben heel benieuwd wat ik mee zal gaan maken, wat ik zal gaan ervaren in deze onbekende wereld zowel buiten als in mijzelf.

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2015

...laatste dagen

12 Januari 2015

...laatste dagen

07 Januari 2015

...en weer is het aftellen begonnen

03 Januari 2015

Ik zit helemaal niet in het zuiden

03 Januari 2015

Beautiful caving
Wilma

Lang genoeg gedroomd over reizen over de wereld, vrijheid, genieten, ontmoeten....ik trek de stoute schoenen nu echt aan, pak mijn rugzak en ga naar Thailand. Een veilig en vriendelijk land voor een 'groentje' heb ik me laten vertellen! Ik zal het gaan ervaren. Ik hoef niet alle highlights te zien, niet te bakken op de stranden. Ik wil gaan kijken met het hart en zie wel waar me dat brengt. Uiteraard heb ik wel wat plannen. Eerst uiteraard een paar dagen Bangkok. Maar dan? Nachttrein naar Chiang Mai, naar Pai, naar Isan....??? Ook veel groen, veel wandelen. Oud en Nieuw in Thailand, een maand zonder kinderen, alleen én met veel backpackers...ik ben benieuwd wat ik in mezelf tegen zal gaan komen!?

Actief sinds 06 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5876

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 13 Januari 2015

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: