Terug uit de jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu Terug uit de jungle - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu

Terug uit de jungle

Blijf op de hoogte en volg Wilma

21 December 2014 | Thailand, Chiang Mai

Het was in één woord....geweldig!!! Alles wat je bij een jungletocht kan bedenken! Zo gauw ik kan zal ik een aantal foto' s plaatsen, maar nu ben ik alweer in afwachting van Joa, the local guide, om naar de zondag markt te gaan. Het ziet er naar uit dat ik met hem morgen naar de hoogste punt in Doi Ithanon national park ga.
Maar nu weten jullie dat ik stille alive ben.
X for all!

  • 21 December 2014 - 15:34

    Anja Snijders:

    Fijn dat je zo geniet. Ik kijk uit naar de foto,s.
    Xxx

  • 22 December 2014 - 12:12

    Eddy:

    Prachtige beelden, hoor! Indrukwekkend!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Lang genoeg gedroomd over reizen over de wereld, vrijheid, genieten, ontmoeten....ik trek de stoute schoenen nu echt aan, pak mijn rugzak en ga naar Thailand. Een veilig en vriendelijk land voor een 'groentje' heb ik me laten vertellen! Ik zal het gaan ervaren. Ik hoef niet alle highlights te zien, niet te bakken op de stranden. Ik wil gaan kijken met het hart en zie wel waar me dat brengt. Uiteraard heb ik wel wat plannen. Eerst uiteraard een paar dagen Bangkok. Maar dan? Nachttrein naar Chiang Mai, naar Pai, naar Isan....??? Ook veel groen, veel wandelen. Oud en Nieuw in Thailand, een maand zonder kinderen, alleen én met veel backpackers...ik ben benieuwd wat ik in mezelf tegen zal gaan komen!?

Actief sinds 06 Dec. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 5884

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 13 Januari 2015

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: