Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Wilma

18 December 2014 | Thailand, Chiang Mai

Had een heel verslag geschreven maar toen ging er even iets mis en het hele verslag is pleite....balen.
Ik ga niet opnieuw alles schrijven. Vanmorgen aangekomen in Chiang Mai bij bacpackers meeting point BPM. Lekker buiten zitten, live music ( beroerd, maar gezellig). Uiteraard ben ik hier van de backpackers de oudste.

  • 18 December 2014 - 15:50

    Gerry:

    Misschien kun je dan toch nog een beetje 'moederen'. Veel plezier samen.
    Knuffel.

  • 18 December 2014 - 21:45

    Lianne:

    Klinkt goed.
    Stoer toch, backpackende middelbare dame ...
    Mooi land?

    Liefs



  • 20 December 2014 - 20:49

    Tineke:

    Hoi,

    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ach, iemand moet de oudste zijn. En de wijste.... haha. Dat heb je dan weer mooi vóór op die anderen...
    New York was great. Ben sinds gisterenavond weer terug.
    Vanavond is het Goldies. Dat mis je dan weer wel... Maar je krijgt er heel veel moois voor terug.
    Heel verslag geschreven en dan... floep, alles weg. Hoe herkenbaar is dat. Internet in Azie is toch wat minder betrouwbaar dan hier. . Vooral in Internetcafés. Ik heb het vaak gehad.... Wat je kunt doen, is je verhaal in WORD schrijven en pas kopiëren in je mail als je gaat versturen... Maar ook dat is geen garantie, heb ik ontdekt.
    He, je gaat je jungletocht maken? Heel veel plezier. Ik spreek je weer.

    lieve groetekus Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Lang genoeg gedroomd over reizen over de wereld, vrijheid, genieten, ontmoeten....ik trek de stoute schoenen nu echt aan, pak mijn rugzak en ga naar Thailand. Een veilig en vriendelijk land voor een 'groentje' heb ik me laten vertellen! Ik zal het gaan ervaren. Ik hoef niet alle highlights te zien, niet te bakken op de stranden. Ik wil gaan kijken met het hart en zie wel waar me dat brengt. Uiteraard heb ik wel wat plannen. Eerst uiteraard een paar dagen Bangkok. Maar dan? Nachttrein naar Chiang Mai, naar Pai, naar Isan....??? Ook veel groen, veel wandelen. Oud en Nieuw in Thailand, een maand zonder kinderen, alleen én met veel backpackers...ik ben benieuwd wat ik in mezelf tegen zal gaan komen!?

Actief sinds 06 Dec. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 5889

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 13 Januari 2015

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: