Bangkok sightseeing - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu Bangkok sightseeing - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu

Bangkok sightseeing

Blijf op de hoogte en volg Wilma

16 December 2014 | Thailand, Bangkok

Keidruk, maar in vergelijking met India erg geordend. Het verkeer bestaat vooral uit taxi's, motors, brommers en veel tuktuks. Waar de ene tuktuk chauffeur 30 Bath vraagt, vraagt de ander 100. Dus onderhandelen wordt hier snel geleerd. Ook idioot want 100 Baht is zo'n 2,40 dus waar gaat het over.
Roommate was een Argentijn, helemaal lyrisch over Maxima. Gisteren opgetrokken met een Duitse jonge vrouw en vandaag trof ik een Amsterdamse. Ik was een treinticket gaan regelen naar Chiang Mai waar ik morgenavond heenga met nachttrein. Vervolgens 19/20/21 dec een trekking dus was geen reisverslagen te verwachten. Zowel gisteren als vandaag een Thaise massage ' ondergaan' auw, auw..het zal wel ergens goed voor zijn

  • 16 December 2014 - 19:50

    Wilhelmien:

    Hoi Wilma, leuk om te lezen......veel plezier

  • 17 December 2014 - 10:28

    Eddy:

    Ik heb ook een roommate die fan is van Maxima.
    Geniet optimaal en maximaal van je reis! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Lang genoeg gedroomd over reizen over de wereld, vrijheid, genieten, ontmoeten....ik trek de stoute schoenen nu echt aan, pak mijn rugzak en ga naar Thailand. Een veilig en vriendelijk land voor een 'groentje' heb ik me laten vertellen! Ik zal het gaan ervaren. Ik hoef niet alle highlights te zien, niet te bakken op de stranden. Ik wil gaan kijken met het hart en zie wel waar me dat brengt. Uiteraard heb ik wel wat plannen. Eerst uiteraard een paar dagen Bangkok. Maar dan? Nachttrein naar Chiang Mai, naar Pai, naar Isan....??? Ook veel groen, veel wandelen. Oud en Nieuw in Thailand, een maand zonder kinderen, alleen én met veel backpackers...ik ben benieuwd wat ik in mezelf tegen zal gaan komen!?

Actief sinds 06 Dec. 2014
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 5888

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 13 Januari 2015

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: