...ik ben er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu ...ik ben er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu

...ik ben er!

Blijf op de hoogte en volg Wilma

14 December 2014 | Thailand, Bangkok

Reis is voorspoedig verlopen. Alles op het gemak kunnen doen en dat was wel fijn want wat zijn die vliegvelden toch groot, zowel in Amsterdam als in Bangkok.
Taxi genomen vanaf het vliegveld en ook dat was een goede actie, want zelfs hij moest bellen om het te kunnen vinden. Net mijn spullen wat geordend op mijn kamer, wifi ingesteld en dus ook gelijk even een eerste teken dat het allemaal goed gegaan is!
En nu de stad in op verkenningstocht. Mijn horloge staat nog op 12.05 maar hier wordt het inmiddels donker. Volgens lijstje 7 uur later maar ik dacht eerst dat het 6 u verschil was, dus dat moet ik nog effect nakijken. Heeft mogelijk met zomer/wintertijd te maken.

  • 14 December 2014 - 12:10

    Ad:

    Wilma, mooi, geniet ervan daar, zeker met de meer aangename temperatuur dan hier :-) Heeeeel fijne vakantie toegewenst.

  • 14 December 2014 - 12:23

    Lianne:

    Stap 1 gezet, goed gedaan!
    Geniet van je grootse avontuur.
    Liefs Lianne


  • 14 December 2014 - 13:05

    Eddy:

    Fijn dat het voorspoedig is verlopen! Geniet volop! :X

  • 15 December 2014 - 06:14

    Tineke:

    Geweldig!! So far so good. Je reis kan beginnen. Geniet ervan!! New York is ook te gek! Al veel gezien. Have fun en de groetekus van Tinekus!!

  • 15 December 2014 - 09:37

    Maria:

    Lieve Wilma, jammer genoeg heb ik je niet persoonlijk meer kunnen 'uitzwaaien', daarom nu nog maar vanaf
    hier: een hele fijne reis, een mooie tijd en straks weer veilig thuis!
    Dikke knuffel, liefs, Maria

  • 15 December 2014 - 21:47

    Gerry:

    Ze zeggen altijd: "Geen bericht is goed bericht", maar wel fijn om af en toe iets van je te horen. Ben blij erbij te zijn. :)
    Laat je inspireren en imponeren! Des te sterker kom je terug.
    X van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Lang genoeg gedroomd over reizen over de wereld, vrijheid, genieten, ontmoeten....ik trek de stoute schoenen nu echt aan, pak mijn rugzak en ga naar Thailand. Een veilig en vriendelijk land voor een 'groentje' heb ik me laten vertellen! Ik zal het gaan ervaren. Ik hoef niet alle highlights te zien, niet te bakken op de stranden. Ik wil gaan kijken met het hart en zie wel waar me dat brengt. Uiteraard heb ik wel wat plannen. Eerst uiteraard een paar dagen Bangkok. Maar dan? Nachttrein naar Chiang Mai, naar Pai, naar Isan....??? Ook veel groen, veel wandelen. Oud en Nieuw in Thailand, een maand zonder kinderen, alleen én met veel backpackers...ik ben benieuwd wat ik in mezelf tegen zal gaan komen!?

Actief sinds 06 Dec. 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 5882

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 13 Januari 2015

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: