...tekst was onvolledig over pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu ...tekst was onvolledig over pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu

...tekst was onvolledig over pai

Blijf op de hoogte en volg Wilma

25 December 2014 | Thailand, Chiang Mai

Eergisteren in Chiang Mai zou ik met een local guide naar Doi Sutthep gaan, maar hij werd plots ingehuurd voor een trekking.De avond ervoor had hij me al kennis laten maken met zijn plaats waar hij na zijn trekkings samenkomt om te eten en te drinken met andere Thai. Iets teveel Hong Thong gedronken.

  • 25 December 2014 - 10:49

    Lianne:

    Pech dus geen guide naar Doi Sutthep. (wat dat ook mag zijn)
    Maar het klinkt ook gezellig.
    Liefs

  • 25 December 2014 - 21:47

    Tineke:

    Hoi,
    Doi Suthep is een hele grote tempel met veel 'goud' en een lange trap er naar toe. Ik ben er ook geweest met Bert. Als je van tempels houdt, is ie zeker de moeite waard. Maar dus niet 'gezellig'.
    Zo direct naar kerstswing in de Bunker... Morgen eten de kids hier. Have fun.
    groetekus Tineke

  • 27 December 2014 - 19:41

    Wilhelmien:

    Tekst lijkt nu ook niet volledig....ook nu iets te veel Hong Thong? Ha ha
    Leuk om te lezen dat je op plaatsen komt waar Niels en Wouter enkele weken voor jou ook waren. Geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Lang genoeg gedroomd over reizen over de wereld, vrijheid, genieten, ontmoeten....ik trek de stoute schoenen nu echt aan, pak mijn rugzak en ga naar Thailand. Een veilig en vriendelijk land voor een 'groentje' heb ik me laten vertellen! Ik zal het gaan ervaren. Ik hoef niet alle highlights te zien, niet te bakken op de stranden. Ik wil gaan kijken met het hart en zie wel waar me dat brengt. Uiteraard heb ik wel wat plannen. Eerst uiteraard een paar dagen Bangkok. Maar dan? Nachttrein naar Chiang Mai, naar Pai, naar Isan....??? Ook veel groen, veel wandelen. Oud en Nieuw in Thailand, een maand zonder kinderen, alleen én met veel backpackers...ik ben benieuwd wat ik in mezelf tegen zal gaan komen!?

Actief sinds 06 Dec. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 5881

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 13 Januari 2015

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: