Voorbereidingen - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Gemert, Nederland van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Wilma

06 December 2014 | Nederland, Gemert

De reis is al volop aan de gang, maar nu nog vanaf de veilige bank hier in Gemert. Vlucht en visum geregeld, hostel voor de eerste nachten in Bangkok (Chern Hotel), mijn rugzak wordt beetje bij beetje ingepakt. Donderdagavond nog wat handjes en kusjes, vrijdag nog effe naar de kapper, de hut poetsen, laatste spullen inpakken, een goede nacht erachteraan en dan is het eindelijk de 13e....

En nu de overweging van wel/niet een blog maken. Ik wil immers 'weg'zijn.
Afgelopen week zei ik nog dat ik alleen mijn kinderen op de hoogte wilde houden en nu zit ik toch hier op deze site. Hoe veranderlijk kan de mens zijn :-)
Of ik écht veel zal schrijven weet ik niet. Maar 'het pakketje staat klaar' dus als ik wíl dan kan het!
En of jij wil lezen? That's up to you!

  • 07 December 2014 - 11:30

    Truus De Ruiter:

    Hé lieverd. Een hele goede reis gewenst!! En het zou natuurlijk super zijn af en toe wat van je te horen:-)
    Maar wat je zegt, je wilt weg zijn, doe daarom waar je behoefte aan hebt! Weet dat je in m'n hart zit en ik met je mee reis! Dikke kus en pas op jezelf! Truus en Gé.

  • 09 December 2014 - 23:11

    Wilhelmien:

    Wilma ik reis een beetje met je mee!

  • 12 December 2014 - 09:48

    Ad:

    Fijne reis en geniet van alle moois op je pad. Tot volgend jaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Lang genoeg gedroomd over reizen over de wereld, vrijheid, genieten, ontmoeten....ik trek de stoute schoenen nu echt aan, pak mijn rugzak en ga naar Thailand. Een veilig en vriendelijk land voor een 'groentje' heb ik me laten vertellen! Ik zal het gaan ervaren. Ik hoef niet alle highlights te zien, niet te bakken op de stranden. Ik wil gaan kijken met het hart en zie wel waar me dat brengt. Uiteraard heb ik wel wat plannen. Eerst uiteraard een paar dagen Bangkok. Maar dan? Nachttrein naar Chiang Mai, naar Pai, naar Isan....??? Ook veel groen, veel wandelen. Oud en Nieuw in Thailand, een maand zonder kinderen, alleen én met veel backpackers...ik ben benieuwd wat ik in mezelf tegen zal gaan komen!?

Actief sinds 06 Dec. 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 5874

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 13 Januari 2015

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: