Ik zit helemaal niet in het zuiden - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu Ik zit helemaal niet in het zuiden - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Wilma Versleeuwen - WaarBenJij.nu

Ik zit helemaal niet in het zuiden

Blijf op de hoogte en volg Wilma

03 Januari 2015 | Thailand, Mae Hong Son

Instellen van de locatie lukt hier ook al niet echt goed blijkbaar. Dus als je wil weten waar ik echt zit dan kun je beter kijken naar de site www.cavelodge.com

  • 03 Januari 2015 - 21:38

    Gerry:

    Foto's bekeken op cavelodge om een beetje een indruk te hebben van wat jij daar meemaakt. Indrukwekkend.

  • 06 Januari 2015 - 11:11

    Eddy:

    Idyllisch! Da's volop genieten natuurlijk! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Lang genoeg gedroomd over reizen over de wereld, vrijheid, genieten, ontmoeten....ik trek de stoute schoenen nu echt aan, pak mijn rugzak en ga naar Thailand. Een veilig en vriendelijk land voor een 'groentje' heb ik me laten vertellen! Ik zal het gaan ervaren. Ik hoef niet alle highlights te zien, niet te bakken op de stranden. Ik wil gaan kijken met het hart en zie wel waar me dat brengt. Uiteraard heb ik wel wat plannen. Eerst uiteraard een paar dagen Bangkok. Maar dan? Nachttrein naar Chiang Mai, naar Pai, naar Isan....??? Ook veel groen, veel wandelen. Oud en Nieuw in Thailand, een maand zonder kinderen, alleen én met veel backpackers...ik ben benieuwd wat ik in mezelf tegen zal gaan komen!?

Actief sinds 06 Dec. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 5858

Voorgaande reizen:

13 December 2014 - 13 Januari 2015

Backpacken in Thailand

Landen bezocht: